Hikes

Print de hike vlak voor je verblijf uit!
Je kan de hikes downloaden van de documenten pagina.

Kabouterpad

Dit is een route over het terrein voor alle leeftijden. Vind alle letters en maak er aan het einde een mooi woord van.

Geocache

Deze route is op het Naaldenveld. Voor alle leeftijden. Wil je wat in de (lege) cache stoppen? Overleg dan even met de kampstaf.

Rondje Naaldenveld bos

Start bij de ingang van het Naaldenveld. 5 km.

Speurtocht door Zandvoort

Voor DWEK (7 tot 12 jaar) en (jonge) scouts. Tijdens deze tocht kom je langs de mooiste plekjes van Zandvoort en het strand.

GPS spel Zandvoort

Scouts en ouder kunnen hun eigen weg bepalen. Individueel of in teams. Wie heeft op de afgesproken tijd de meeste antwoorden weten te vinden?

Jamboree Monument

De Wereldjamboree was in 1937 in Vogelenzang. Het monument is vlakbij.

Fietshike

Verschillende technieken, langs de ruïne van Brederode. 27 km

Tweedaagse hike

Stripkaart, foto-route, bolletje-pijltje, oleaat, kruispuntenroute, je hebt alle technieken nodig. Wil je overnachten vergeet dan niet te reserveren.
Dag 1 is 16 km, dag 2 is 13 km.

Nog meer hikes

Hikes die gemaakt zijn door andere groepen staan hier ook in een map. Kijk ernaar ter inspiratie en maak je eigen hike!

Andere activiteiten

Brandstempel

Brand een houtje (of eigen meegebracht leer) met de enige echte Naaldenveld-brandstempel. Voor
0,50 cent p.p. incl. een houtje om op te branden.

Schijfjes ter herinnering

Vraag aan de kampstaf een houten schijf. Deze kun je zo mooi maken als je zelf wilt. De schijf hangen we op en kan je de volgende keer weer bekijken. Gratis.

Speluitleen

Speel een spelletje nummer kubb, mega-jenga, bamboestiek of reuze mikado. Vraag ernaar bij de kampstaf.

Verder

Verveel je je nog steeds? Kijk eens op de adressen pagina voor musea en activiteiten in de regio!